sobota, 28 czerwca 2014

Świętujemy z okazji ukończenia Wielkiego Wyzwania! Loteria Oraz.... WAKACJE!

Dzisiaj nadszedł czas na loterię! Gracze polskiego serwera zebrali podkowy w 22 dni.
W Rogach obfitości do wygrania boski koń, Jesień. Zasady loterii chyba większość dobrze zna, więc ujmę je w wielkim skrócie.
Każdy gracz może zakupić dowolną ilość losów, ale z każdym zakupem przed danym losowaniem cena wzrasta. Losowania odbywają się o 6:00, 12:00 oraz 20:00.

Loteria na Howrse.



Teraz druga część posta, czyli to, o czym chyba każdy już wie... mamy wakacje!
Wczoraj zakończył się rok szkolny i nadszedł czas na dwa miesiące wypoczynku.
Jedni pojadą do Hiszpanii, drudzy do Egiptu, inni nad Bałtyk, jeszcze inni do cioci na wieś, a niektórzy nigdzie nie pojadą. Jednak wszędzie można się doskonale bawić i zregenerować siły po roku ciężkiej pracy!
Czego mogę Wam życzyć na te wakacje?
Ładnej pogody. Dla jednych będzie to deszcz, dla innych słońce, co kto lubi.
Wypoczynku - nie ważne gdzie będziemy spędzać czas, tylko jak i z kim.
Mobilizacji do wygramolenia się z łóżka i zrobienia czegoś ciekawego. Jak ja nie lubię tych smutnych minek, kiedy okazuje się, że przesiedzieliśmy całe dwa miesiące przed komputerem albo w łóżku.
Zdrowia, żeby ani jeden dzień wakacji nie został zmarnowany przez smarkanie w chusteczki i łykanie pigułek, bo powiem Wam, choć nie chcę się nad sobą użalać, że ja teraz siedzę z zapasem chusteczek, tabletek i "cudownie" spędzam czas.
Słowem - żebyście z tych wakacji wrócili po prostu szczęśliwi!

Jak Wam się podoba loteria? Lubicie tą promocję? Czy komuś udało wygrać się w RO Jesień?
Jedziecie gdzieś na wakacje? Jak je zamierzacie spędzić? Jakieś bardziej lub mniej ambitne plany?
Pochwalcie się w komentarzach :3
Wasza Creamy.





5 komentarzy:

  1. Cóż… nieprzepadam za kupowaniem losów… Jesieni nie wygrałam chociaż próbowałam… A jeśli chodzi o plany to jadę na Teneryfe. Chyba większość czasu spędze z moim ulubieńcem (moją klaczą Bajką) i innymi końmi i moim najlepszym przyjacielem Kacprem €;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Bajkę możecie zobaczyć tutaj:
      http://aischa80.blogspot.com

      Usuń
    2. Ja tam prawie nie kupuję, tylko się wymieniam za te marne 200 equus albo wygrywam w zawodach.

      Usuń
  2. Ja tam kupuję losy, może uda mi się kiedyś wygrać coś fajnego...
    Otwierałam RO, ale mi się nie udało :(
    Jak co roku jadę na Dolny Śląsk, i na Mazury (chyba), no i obowiązkowo do Lubniewic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pojadę nad jezioro, trochę przesiedzę w stajni. Resztę wakacji prawdopodobnie spędzę na podwórku albo u znajomych ;)

      Usuń

Komentuj, komentuj...